» Home »
COLANTARI » Intrebari frecvente
Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

  • Cat timp rezista foliile?
  • Foliile utilizate in atelierul Masterol sunt folii profesionale wrapping fabricate in Europa de Vest sau SUA. Sunt fabricate cu scopul de a se imbraca elemente bombate si foarte bombate. Rezista la inghet si la caldura, la spalari reperate.
    Evident, si la montaj trebuie respecata tehnologia colantarii profesionale. Daca ai auzit de folii care se dezlipeau, te asigur ca ori erau folii destinate taierii de litere si sigle (folii nerecomandate imbracarii autovehiculelor) sau nu s-a respectat tehnologia de montaj. Mai este a treia varianta: folii nomane din Orient.
    Durata de viata medie a foliilor aplicate in conditiile climatice locale (Europa Centrala) este intre 3-7 ani in functie de modelul foliei. Lucrarea de colantare este garantata timp de 2 an, atat in ceea ce priveste foliile cat si manopera de montaj.
  • Cat timp trebuie sa las masina pentru colantare auto?
  • O lucrare de colantare auto profesionala dureaza in jur de 3-4 zile, in functie de temperatura exterioara, de modelul masinii si de celelalte lucrari programate.
  • Daca schimb culoarea masinii trebuie sa ma duc la RAR?
  • Daca ai schimbat culoarea (nu si daca ai schimbat doar nuanta culorii) trebuie sa faci o programare la RAR, te prezinti pentru modificarea culorii dupa care mergi la Politie unde soliciti eliberarea unui nou certificat de inmatriculare. Talonul nou ti se va expedia prin posta in cateva zile.
  • Se zgarie ca si vopseaua?
  • Este mult mai flexibila ca si vopseaua, in sensul ca absoarbe mai bine zgarieturile sau loviturile.
  • Se mai poate da jos folia?
  • Sigur. Se poate dezlipi oricand.
  • Afecteaza vopseaua, sau o protejeaza?
  • In nici intr-un caz nu afecteaza vopseaua, doar o protejeaza..
  • Trebuie sa vopsesc masina dupa ce dau jos folia?
  • Nu este necesara revopsirea masinii dupa indepartatea foliei de pe caroserie, deoarece folia nu lasa lipici iar tot in acest timp vopseaua a fost protejata. Doar in cazurile speciale cand masina a fost revopsita inainte de aplicarea foliei, iar lacul de proasta calitate cedeaza si se exfoliaza odata cu folia.
  • Pana unde se pune folie? Puneti si pe stalpii interiori si pe praguri?
  • Deobicei se aplica doar pe portiunea vizibila. La cerere se poate aplica si pe stalpi, la marginile usilor.
  • Se demonteaza elemente de pe masina?
  • Se demonteaza unele elemente, cum ar fi barile, manerele, chedere, stopuri, insemne, etc. pentru a-ti imbraca masina in asa fel incat sa nu se vada ca este colantata
  • Cu ce se poate spala?
  • Se spala exact ca si inainte de aplicare. Singurul lucru la care trebuie avut grija, este distanta corespunzatoare jetului fata de caroserie.
  • E mai greu de intretinut ca si vopseaua?
  • Se intretine la fel se usor, fara alte griji suplimentare. Se poate polisa si folia cu un wax special, pentru a-i asigura aspectul impecabil.
  • Este mai ieftina ca si vopsirea?
  • Cu siguranta. Discutam de vopsitorii profesionale sau de reprezentante, nu garaje din spatele blocului care lucreaza pe nevazate. In cazul modificarii culorii prin vopsire se cere demontarea tuturor elementelor de plastic, cauciuc sau sticla, cea ce creste foarte mult costul vopsirii.
    Iar daca luam in considerare posibilitatile ce ofera foliile (efect carbon sau imitatie de piele, cameleon, aluminiu periat, etc.) prin vopsire ori nu este posibil ori numai la preturi exorbitante.
Copyright © Masterfol 2018. Webdesign by Softimpera  | 
Masterfol - Intrebari frecvente despre colantari
 Contact